25 Şubat 2011 Cuma

Yeniden gucleniyoruz

Oglum,canoglum..

Kac gunlerdir sana yazmiyorum,dusunmuyorum saniyorsun seni belki de,Sence bu olasi mi?Izmirdeydim, koluma,zaten oldugunu dusundugum yere temelli yerini yaptik Onur'la.Dogum vardi sana soylemistim.Binnur ablanin oglunu kucagima alacagima soz vermistim ona, Spes e dogumda yaninda olacagima soz vermistim.Sana verdigim her sozu tuttugum gibi, onlara verdigim sozleri de tutmak benim sorumlulugumdu.Ozledim ama seni,cok ozledim biliyor musun?Her bebegin sesinde, her bebegin aglamasinda,her bebege baktigimda sen geldin yanima..Senin varliginin herkese oldugu gibi Spes e de guc verecegini biliyordum,gunlerce sanci cektikten sonra, seni alip koluma geldigimin ertesinde dogurdu Spes.Oyle guzel  dogum yapti ,oyle guzel anne oldu ki anlatamam sana ama cok yoruldu..Annelik nasil bir seymis yeniden gordum, bir mucizeyi seyrettim dogumdayken sanki..Seni anneciginin  de boyle dogurdugunu dusundum birden..Nasil dogdun seni ilk kim elledi bilmiyorum ama oyle kiymetlimdin ki..Oyle canimdin ki..
Senin beni gordugunu soyluyorlardi, bir yerlerden baktigini ama sen topragin altindaydin, inanmiyordum o  yalan masallara.Yenilmisligimi saklamaktan utanmiyordum, nasilsa gormuyordun ki beni..
Simdi hersey degisti oglum.Sen kolumdasin.Sen yanimdasin.Sen her animdasin.Artik eskisi gibi degilim.Olmamam gerektigini  dusunuyorum yada..Aglayamiyorum goreceksin diye..Isyan edemiyorum duyacaksin diye..Icmiyorum da artik biliyor musun.Buraya yeniden geldigim gun,mezarini yeniden gordugumde, oyle doldum ki sana..OYle ozlem vardi ki icimde..Kim oldugumu , ayri birakildigimizi,hayati sensiz nereye kadar goturebilecegimi...Herseyi unutmak istedim,sadece sen kal istedim,sen...Ictim,geberene kadar,gozumun onunu goremeyecek kadar.Bir sen kaldin hem yanimda,hem aklimda..
Gucluyum artik biliyor musun..Yani gucleniyorum daha dogrusu..Inandigim bir sen vardin, simdi senin ruhunu tasiyan bir beden daha var inandigim.Sen gibi minik  ama dev yurekli,sen gibi inatci,sen gibi adam,sen gibi merhametin  bir diger yuzu..Sagligima dikkat etmeye basladim,iyi olmadigim zaman seni dusunemiyorum ki,seni yazamiyorum ki...Sana olan ozlemim asla bitmez evlat, bu canim bedenimden cikmadikca iki can icin atmaya ,yasamaya ,gulmeye devam edecek...Senin gonderdigin opucugu aldim annem,aldim oglum Spesden...


Yogadaydim bugun..
Yine kavustuk uzun bir aradan sonra oglum..Bir nehirin uzerindeyken karsiladin beni..Beni nehir suruklerken bilmedigim yere,sende sahilden benim hizamda kosuyordun,gidecegim yeri anlamak icin.Sonunda durdu benim sandalim..Sen de durdun..Nasil opustuk be oglum,o nasl bir sevgiydi annene,o nasil bir birikmis ozlemindi..Bunca zaman icine mi atmistin beni uzmemek icin,bunca zaman bundan mi yaklasmamistin bana..Nasil bir kavusmaydi evlat,buyuk yurekli evlat..Edayi sordun bana,eda nerde dedin,anlamadim.Bir an Edayi dusundum acaba birseye uzgun de ,bana mi anlatmadi,ruyasina gittin de sana mi verdi sirrini diye dusundum..Oyle ya, o kadar uzun zaman oldu ki, ben herseyden gectim,sadece onlar benimle ugrasiyor..Eda iyi ama oglum,o da cok guclu bir anne ,sartlar nolursa olsun merak etme onu,esi de yaninda ,dimdik ayaktalar..
Erk i sordun bana..Ben bile eline dogmadim senin,onu nasil vereceksin dedin..Onu vermiyorum oglum, o ikimizindi zaten,simdi ucumuzun.Binnur ona cok iyi bakacak,benden sakinmayacak,herseyi birlikte yapicaz oglum soz sana.Onun adini sen koydun,kendin gibi guclu ,hayata inatla bagli olsun istedin,Erk koyduk,onun adi yeter, onu da merak etme...

Annen yeniden guclenecek,aglamayacak.Sagligi da iyi olacak, daha da iyi olacak,cunku artik inaniyor, inanclarini geri kazaniyor ,sen sakin korkma..Ben korkmamayi senden ogrendim...

Seni seviyorum...

1 yorum:

  1. canoğlum

    evet ben senle konuşuyorum hergün , sen biliyosun ben bu aralar pekde iyi değilim ümidimi kaybettim sen biliyosun

    ama bu gece annen arayıpta anlattı ya bugünü beni sormanı gene ampüller yandı bende nefes alıyosam ümit var dimi güzel oğlum kimbilir birden herşey değişir dimi bebeğim

    çok seviyorum Dost seni özledim de çok teşekkür ederim her karanlığa girdiğimde ışık oluyosun bana beni sakın bırakma emi can çocuk

    iyi bak kendine biz gelene kadar daha orda senle ip çekiştirmece oynıyacaz top oynıyacaz tamammı

    YanıtlaSil