Oglum...
Evladim,aslan parcam..
Bugun sensiz tam 27.gunum bu evde..
Yemek yapmaz oldum biliyor musun, burnunu sokmuyorsun..Alisveris cok keyifsiz,torbalari cekistirmiyorsun..Balkonlari yikamiyorum,sen yatmiyorsun ki..Kahvaltilar zaten cok keyifsiz,o ogunu kaldirdim soframdan,sana yediremedigim peynir bogazimda kalsin be evlat..
Surekli seninle ilgili bir seyler ogrenmeye calisiyorum,detaylari almak istiyorum ama yok.Herkes konunun uzerine toprak atmaya calisircasina,beni engelliyor sanki..Isin en kotu tarafi, o geceyi yasarken evet ayaktaydim,kosuyordum,bilincliydim ama hatirlamiyorum hic bir kareyi,tek hatirladigim sana sarildigimdi,yasadigina inandigim icin..Yasamiyormussun..
Evden cikardigimda seni vucudunda hareket vardi sanki,sicacikti bedenin,gozlerin acikti,dilin disarda degildi sanki gibi kalmis aklimda..Arabanin bagajina bindim,kalp masaji yaptim sana ,ona masaj denirse cunku kalbini bulamayip tartaklamis bile olabilirim seni,ozur dilerim.Vtm ye gitmem soylendi bana,gittim evet,sanirim 7 yada 8 dakikada oradaydik,cok hizliydik ,her cukurda sarsildigin icin seni tutuyordum hatta..Iste burasi kilit noktasi.Orada guya seninle ilgili talimatlar almis bir hekim bizi bekliyordu kapilar acik. Ilker bey...Iste kilit nokta burasi.Sen ona gittiginde yasiyor muydun?Sana yapilacak bir seyler var miydi?Ilker beyle iletisim kurmak cok istedim,belki bir kez konussam onunla bu sucluluk duygusundan kurtulucam ama olmuyor iste,erisemiyorum ona...
Bir arkadasim,hayatta tikaniklik olmaz ki, mutlak yapilacak sey vardir dedi..Bu ne demekti simdi, oyle bombok bir cumle ki, alttan bakarsan ben sucluyum,ustten bakarsan hekim suclu,kotu niyet ararsan asil hekim suclu,vs vs....Evet mutlaka yapilacak bir seyler vardi,ama ben seni sana yapilmasi gerekenlerin yapilabilecegi ortama goturdugumde, yapilaca her sey icin cok gecti..Cok gec!
Iste hep bu duyguyla yasamak ne kadar zor biliyor musun...
Affet evlat,kurtaramadim seni..
Annen,Mesta
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder